Ustalasz swój budżet

Doładuj konto sprzedawcy kwotą, którą chcesz przeznaczyć na marketing w porównywarce. Przy kolejnych wpłatach, znając historię promocji Twojego sklepu, będziemy Ci podpowiadać szacunkowy czas, na jaki prawdopodobnie wystarczy dana kwota.

Płacisz tylko za wyniki

W Zabezcen.pl płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na Twoją ofertę i zostanie przekierowany do Twojego sklepu. W Centrum Sprzedawcy udostępniamy Ci narzędzia do śledzenia skuteczności promocji i statystyk pozyskanego ruchu.

Minimalne stawki CPC

Poniżej prezentujemy  stawki za przekierowanie w każdej z kategorii produktów.

Kategoria Stawka CPC (sty-wrz) Stawka CPC (paź-gru)
Biuro i firma 0,48 0,56
Dom 0,48 0,56
Dla dziecka 0,48 0,56
Rozrywka 0,48 0,56
Elektronika 0,48 0,56
Moda, uroda, zdrowie 0,48 0,56
Motoryzacja 0,48 0,56